Deusto Business Schooleko Bilboko campuseko ikasle berrien harrera saioa

2021/09/09 – 2021/09/10
La Comercial eraikina. Hermanos Aguirre 2, 48014 Bilbao

Irailaren 9an eta 10ean, EAZ + Ingurune Digitalen Zuzendaritza, Deusto Finance Programme, EAZ + Zuzenbidea eta EAZ + Industria Teknologien Ingeniaritzako ikasle berriei ongietorria egingo zaie Deusto Business School-en (La Comercial eraikinean).

Jardunaldian zehar, ikasleek titulazioaren koordinatzailea ezagutzeko eta unibertsitateak eskaintzen dituen baliabide eta zerbitzuei buruzko informazioa jasotzeko aukera izango dute, bai eta ikasketen bestelako argibide garrantzitsuak ere.

Iruzkin bat

1. Desearía asistir a la presentación del nuevo curso para los nuevos estudiantes de ADE + Ingeniería en Tecnologías Industriales y querría que saber de que horario dispongo para dicha cita el 9 de septiembre,
    gracias