Gizarte eta Giza Zientzien Fakultateko ikasle berriei harrera egiteko jardunaldia

2015/09/03 – 2015/09/04
Paraninfoa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Gizarte eta Giza Zientzien Fakultateak ongietorria egingo die ikasle berriei, Bilboko campusean, irailaren 3an eta 4an.

2015eko irailaren 3a, osteguna

Goizeko 09:00etan, Paraninfoan, ongietorria egingo zaie Nazioarteko Harremanetako + Zuzenbideko Gradu bikoitzeko ikasleei.

Goizeko 11:00etan, Paraninfoan, ongietorria egingo zaie Gradu hauetako ikasle berriei: Giza Zientziak, Euskal Hizkuntza eta Kultura, Euskal Hizkuntza eta Kultura + Hizkuntza Modernoak: ingeles ikasketak, Hizkuntza Modernoak, Hizkuntza Modernoak eta Kudeaketa, Nazioarteko Harremanak eta Turismoa. Gradu batzuek irailaren 4an jarraituko dute, goizeko 08:30etik aurrera.

2015eko irailaren 4a, ostirala

Goizeko 09:30ean, Garate Aretoan, ongietorria egingo zaie Gizarte Lana eta Gizarte Hezkuntza + Gizarte Laneko Graduetako ikasle berriei.

Jardunaldi horietan, unibertsitateko hasiera errazteko informazioa eta orientazioa emango zaie ikasleei.