Gizarte eta Giza Zientzien Fakultateko ikasle berrientzako harrera jardunaldia Donostiako campusean

2016/09/01
Edificio Padre Arrupe. Campus Donostia-San Sebastián

Irailaren 1ean, osteguna, 9:00etan, Donostiako campusean, Gizarte eta Giza Zientzien Fakultateak, Zuzenbideko Fakultateak eta Psikologia eta Hezkuntzako Fakultateak bertan matrikulatu diren ikasle berriei harrera egingo diete.

Ekitaldia irailaren 1ean izango da, 9:00etan hasiko da Aita Arrupe eraikinean; ondoren, titulazioen arabera elkartuko dira ikasgela hauetan:

• Komunikazioko gradua: 004 ikasgela
  • Zuzenbidea + Komunikazioa: 014 ikasgela
  • Gizarte Laneko Gradua: 012 ikasgela
  • Gizarte Hezkuntza + Gizarte lana: 010 ikasgela
  • Turismoko gradua: 011 ikasgela

Egun horretako jardueren programa zein den azalduko zaie, besteak beste, aukera izango dute ezagutzeko, tutore eta unibertsitateko pertsonalaren bidez, ikasketei buruzko informazioa, unibertsitatean dituzten zerbitzuak, campuseko instalazio garrantzitsuenak, etab. Irailaren 2an, beste jarduera batzuen artean, zuzendaritza taldeak harrera instituzionala egingo die.