Ikasle berriei harrera egiteko jardunaldiak, Gizarte Laneko Graduko eta Gizarte Hezkuntza eta Gizarte Lana Gradu bikoitzeko ikasleentzat

2017/09/04
Aula 010 (Edificio Padre Arrupe)

Irailaren 4an, 09:00etan, Aita Arrupe eraikineko 010 ikasgelan, ongietorria egingo zaie Gizarte Laneko Graduko eta Gizarte Hezkuntza eta Gizarte Lana Gradu bikoitzeko ikasleei.

Jardunaldian, ikasleek aukera izango dute titulazioaren koordinatzailea ezagutzeko eta informazioa jasotzeko fakultateek eskaintzen dituzten baliabide eta zerbitzuei buruz, eta ikasketen beste arlo garrantzitsu batzuei buruzkoa ere bai.

Horrez gain, izan ditzaketen zalantzen inguruko orientazioa jasoko dute eta, ekitaldia amaitzean, unibertsitateko txartela jasoko dute.