Ongietorria Kontu Ikuskaritzako Unibertsitate Masterreko ikasle berriei

2018/09/10
La Comercial Eraikina (2.solairua). Agirre anaiak 2, 48014 – Bilbo

Agenda

• 9,00 h. Masterraren aurkezpena: Joseba Madariaga (Masterraren Zuzendaria) eta Alvaro Benítez (Instituto de Censores Jurados de Cuentas – Agrupación del País Vasco)
  • 10,00h. Bisita gidatua La Comercial eraikinera eta CRAI Liburutegira
  • 11,00h. Bilera Ikasle Ohiekin
  • 12,00h. Klaseen hasiera

Espainiako Zinpeko Kontu Aztertzaileen Institutuarekin batera antolatzen den Master honetan, kontuen ikuskaritzan diharduten gure inguru geografikoko enpresa nagusiek parte hartzen dute. Arlo horretako profesionalik ospetsuenek laguntzen dute aurrez aurreko saioak eskaintzen, baita gure ikasleek ikastaroaren barruan egin ohi dituzten praktiketan ere.

masterauditoriadecuentas.deusto.es