“Pertsona nagusiak ondo zaintzea: gako etikoak eta praktikoak” jardunaldia

2015/09/17

Topaketa horretan profesional ospetsuak elkartuko dira eta gaiaren inguruko zenbait alderdi jorratzeko proposamenak egingo dituzte: tratu txarrak zelan antzeman eta zer egin halakoetan, esku hartzeko behar diren baliabideen koordinazioa eta ondo zaintzearen parametro praktikoak.

Eta hori guztia jorratuko da egoera ahulean dauden pertsona nagusiak zaintzeak denon arreta zorrotza eskatzen duela jakinik, administrazioaren, profesionalen eta gizartearen arreta, pertsona-talde horren barruan gerta daitezkeen tratu txar egoerak aurreikusteko eta/edo antzemateko.

Pertsona nagusiak ondo zaintzea: gako etikoak eta praktikoak jardunadiaren egitaraua hauxe izango da:

9:00-9:30 Akreditazioa eta dokumentazioa banatzea

9:30-10:00 Jardunaldiaren hasiera (oraindik baieztatu gabe)

Unai Rementería, Bizkaiko Foru Aldundiko ahaldun nagusia

Juan Maria Aburto, Bilboko alkatea

Jose Luis Roselló, SARquavitae-ko zuzendari nagusia

10:00-10:45 Hasierako hitzaldia: “Cómo abordar las demandas de protección de las personas mayores de forma coordinada”.
Patxi Leturia, Gipuzkoako Foru Aldundiko Gizarte Politikako zerbitzuburua.

Aurkezlea: Iñaki Isasi, SARquavitae Iparraldeko lurralde zuzendaria.

11:15:‐11:45 Kaferako atsedenaldia.

11:45-12:24. Mahai-ingurua: “Pertsona nagusien artean tratu txarrak jasateko arriskua antzematea”.

Moderatzailea: Iñaki Revilla, SARquavitae Berra-ko zuzendaria (Donostia)

“Detección, diagnóstico e intervención con personas mayores en situación de desprotección”.
Santiago López de Eguílaz Arisqueta, Bilboko Udaleko pertsona helduak babesteko negoziatzailea.

“Mal trato o Maltrato: instrumento de detección de factores de riesgo e indicadores”.
Lourdes Zurbanobeaskoetxea, Bizkaiko Foru Aldundiko Ebaluazio eta Orientazioko zerbitzuburua eta koordinatzaile sozio-sanitarioa.

Marije Goikoetxea, Deustuko Unibertsitateko irakaslea.

12:45-13:45. Mahai-ingurua: “Ondo zaintzea: parametro praktikoak”.

Moderatzailea: Lara Sanromán, SARquavitae Miraflores-eko zuzendaria (Bilbao)

“Ética del cuidado” – Álvaro Mosquera, Zerbitzu psiko-sozialeko arduraduna eta boluntarioa Aspaldiko Elkartean.

“Intervención en el ambiente residencial” – Leire Abadía, SARquavitae Miraflores-eko gizarte langilea.

“Actuación desde la Administración Pública” – Juan Calparsoro, Euskal Autonomia Erkidegoko fiskalburua.

13:45-14:00 Amaiera (oraindik baieztatu gabe)

Isabel Sánchez Robles, Bizkaiko Foru Aldundiko Gizarte Ekintza Saileko arduraduna.

Iñigo Pombo Ortiz de Artiñano, Bilboko Udaleko Gizarte Ekintza Saileko zinegotzia.

Iñaki Isasi, SARquavitae Iparraldeko lurralde zuzendaria.