Jardunaldia / Arriskuen kudeaketa eta fiskalitatea: enpresarentzako aukera

2024/03/21
Sala Gárate – Universidad de Deusto -. Avenida de las Universidades, 24 – 48007 Bilbao

Martxoaren 21ean, Deustuko Unibertsitateak Bilbon duen Garate aretoan, jardunaldia egingo dugu: Arriskuen kudeaketa eta fiskalitatea: enpresarentzako aukera bat. AONekin lankidetzan.

Gaian espezializatutako aholkularien eskutik, arriskuen kudeaketaren arloko joera berriak aztertuko ditugu, erabakimen estrategikoak hartzeko eta balioa sortzeko kritikoak izango direnak.

Kasu errealen bidez, arrisku fiskalen estalduren garrantzia baloratuko dugu, balantzea babesteko eta enpresen errentagarritasuna maximizatzeko formula gisa.

Anton Azlor Deusto Business Alumniko presidentearen eta Jaime Escudero AON Euskadiko eta Kantabriako Eskualdeko zuzendariaren ongietorriarekin hasiko gara. Bertan, Espainiako iparraldeko enpresa-sareari begira dauden makro joerei buruzko sarrera egingo da.

Horretarako, mahai-inguruan izango dira Cristina Chaparro, AON Tax Director Spain and Portugal, José Azqueta, Pérez Llorcako Arlo Fiskaleko arduraduna, Elena Garate, Tax and Compliance Director en Vidrala eta Miguel Prado,  Solarpack Risk-eko Managerra. Moderatzaile arituko da Valentina Murganti, AON M & A North of Spain zuzendaria.

Amaitzean, networking/kafea egingo dugu Unibertsitateko Klaustroan.

Izena emateko…