Jardunaldia: Ustiapen sexuala helburu duen pertsonen salerosketa mugei buruzko politiken esparruan

2017/05/11
Garate aretoa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Sexu ustiapena helburu duen pertsonen salerosketari eta asilo eskubideari buruzko jardunaldiak. Eman izena eta kontsultatu programa.

8:45 – 9:00 Dokumentazioa ematea
9:00 – 9:30 Ongietorria eta aurkezpena. Deustuko Unibertsitateko Psikologia eta Hezkuntza Fakultateko Dekanotza eta Errefuxiatuei Laguntzeko Euskadiko Batzordea (CEAR-Euskadi).
  1. Mahaia: genero indarkeriak eta mugak: eraginak emakumeen gorputzetan.
  • Mujeres en movimiento: Resistiendo las injustas políticas europeas migratorias. Itziar Ruiz-Giménez Arrieta, Politika Zientzia eta Nazioarteko Harremanak Saileko irakaslea (Madrilgo Unibertsitate Autonomoa).
  • Sexu ustiapena helburu duen pertsonen salerosketari eta asilo eskubidea. Patricia Bárcena García, CEAR-Euskadiko zuzendaria.
  • Moderatzailea: Munduko Medikuak.
  • Galderen txanda
11:00 – 11:30 Kaferako atsedenaldia.
11:30 – 12:45 Hitzaldia: Claves para una mejor gestión de las víctimas de trata.

• Rosa María Cendón Leris, SICAR cat-Adoratrices Erakundeko Sentsibilizazio eta Eragin arloko koordinatzailea.
  • Moderatzailea: Askabide.
  • Galderen txanda
  1. Mahaia: Bizirik iraun duten emakumeak: Erresilientziak eta aurre egiteko estrategiak.
  • Estoy viva: Cartografías de resistencias de mujeres provenientes de África subsahariana. Itziar Gandarias Goikoetxea, Deustuko Unibertsitateko Psikologia eta Hezkuntza Fakultateko irakaslea.
  • La vida después de la trata. Amelia Tiganus, aktibista feminista eta feminicidio.net taldeko kidea.
  • Moderatzailea: Bizkaiko Hiesaren kontrako Batzordea
  • Galderen txanda
14:15 – 14:30 Amaiera. Raquel Celis Sánchez eta Verónica Álvarez García, CEAR-Euskadiko Gizarteko Eragina eta Parte hartzea.