Jardunaldia: “Negozio eredu apartak: nola lehiatu enpresak apartak izan daitezen”

Jardunaldia:
2016/05/05
Edificio Aranzadi – Sala B1 – Deusto Business School – Campus San Sebastián . Avenida Mundaiz, 50 Donostia-San Sebastián

Deusto Business Alumnik jardunaldia eskainiko du maiatzaren 5ean, Donostian, izenburu honekin: “Negozio eredu apartak: nola lehiatu enpresak apartak izan daitezen” Jardunaldian Unai Zubeldiak hartuko du parte, Loop unique companies-eko arduraduna da Euskadin.
Zubeldiak honetaz hitz egingo du: Nola eman balio estrategikoa enpresari berrikuntzaren bidez? Gaur egun ez da nahikoa bikaina izanda, enpresak apartak izan behar dira, izan ere gehiegizko ekoizpena eta eskaintza dituen merkatua dute eta lehiakide kopuru handia ari da elkarren arteko lehian bezero bera lortzeko. Apartak izatea lortzen duten negozioek baino ez dute bizirik iraungo, eta merkatuko erreferente izango dira. Loop estrategia aholkularitzak emandako saioan, hainbat gako azalduko dira enpresari balio estrategikoa emateko, negozio ereduak, berrikuntza eta teknologi aztertuta.

Izena emateko…