Jardunaldia: “Navegar en tiempos revueltos, ¿gladiadores o esclavos?”

2015/05/14
Icaza Auditorium. Hermanos Aguirre, 2

Deusto Business Alumnik enpresetan erabakiak hartzeko behar den motibazio eta laguntzari buruzko jardunaldia antolatu du, Navegar en tiempos revueltos, ¿gladiadores o esclavos? izenburupean eta Loida Primo enpresa kudeatzaileak hitz egingo du. Ekitaldia maiatzaren 14an izango da Deusto Business Schooleko Pedro de Icaza Entzungelan, Bilboko campusean.

Helburua da ebatzi egokiak aurkitzen ikastea maila pertsonalean, ondoren arlo profesionalera pasatzeko. Izan ere aldaketa pertsonalen bidez, emaitza sinestezinak lortzen dira arlo profesionalean. Helburua da entzuleei transmititzea, Gladiadore baten esperientzia profesionalaren bidez, enpresarako garrantzia handikoak diren erabakiak ziurtasunik gabe har litezkeela, bukaerako emaitzarik ezagutzen ez delako, baina inoiz ez beldurrez.

Ahalegina egiteko eta lanerako dugun gaitasunean konfiantza izateko, nahiz eta liderren bakardadeak zalantzak sortzen dituen, Loidak tresnak irakatsiko dizkigu gladiadore moduan borrokatzeko eta emaitza pozgarriak lortzeko, horretarako ondo testatutako esperientzia erabiliko du: bere bizitza profesional handian bizi izandako une desberdinen zertzeladak.

Izena emateko