Jardunaldia “Soilik bai da baietz” legeari buruz

Jardunaldia
2023/03/30
Sala Foro, Campus Donostia. Camino de Mundaiz, 50 20012 San Sebastián

Martxoaren 30ean, osteguna, Sexu Askatasunaren Berme Integralari buruzko irailaren 6ko 10/2022 Lege Organikoari buruzko jardunaldia egingo da Donostiako campuseko Foro Aretoan, Deustuko Unibertsitateko Zuzenbide Fakultateak, ICAGIk eta Magistraturako Profesionalen Elkarteak (APM) antolatuta.

Jardunaldian hiru hizlari izango dira, “Soilik bai da baietz” legearen erreformaren inguruan bizitzen ari garen giro juridikoaren hiru ikuspegi osagarri ordezkatzen dituztenak: Mari Jose Barbarin, Gipuzkoako Lehen Mailako Arretako magistratua, Itziar Casanueva, Deustuko Unibertsitateko Zigor Zuzenbideko irakaslea, eta Ainara Miranda, ICAGIko idazkaria eta abokatua.

Bakoitzak bere ikuspegia emango du erreforma horrek bere jarduera profesionalean duen eraginari buruz, eta egungo gai garrantzitsuak izango dituzte mintzagai, hala nola, adostasuna edo bat etortzea, zigorren berrikuspenak, abokatu defendatzailearen eta akusazioaren ikuspegia eta komunikabideen eginkizuna.

Izena emateko esteka