Zigor Zuzenbidea eta enpresen kriminalitatea maila anitzeko testu inguru globalean ikusteko bide berriei buruzko jardunaldia

2015/02/12
Ellacuría aretoa. Calle de Ramón Rubial, 1 48009 Bilbao

Otsailak 12, osteguna

Zuzenbide Fakultatean jardunaldi hau izango da: Zigor Zuzenbidearen eta enpresen kriminalitatearen ikuspegi berriak, maila ugariko eta nazioz gaindiko testuinguruan. “Botere publikoa eta enpresa maila ugariko eta nazioz gaindiko testuinguruan” ikertaldeak antolatu du topaketa hau, testuinguru ekonomiko zaharkituetan indarrean dauden zigor kodeari buruzko planteamenduak berrikusteko asmoz. Jardunaldi hau antolatu da, gaur egungo ekonomia markoan burutu daitezkeen ekintza batzuek babes penala behar duten ondasun juridikoak kaltetu ditzaketela antzeman delako antolatu da. Jardunaldia doakoa da. Ikasle Ohientzako inprimakia. Graduko ikasleek izena emateko inprimakia.