SOP Jardunaldia | Zuzenbidea & Enplegu publikoa

2022/03/15 – 2022/03/17

Eman izena hemen

martxoak 15

JUSTIZIA, ERREGISTROAK ETA NOTARIOTZAK, ESTATUKO ABOKATUAK ETA ESTATUKO EKONOMISTAK

17:30 | Hasierako agurra. Ana Herrán. Zuzenbide Fakultateko Ikasle, Ikerketa eta Transferentzien dekanordea

17:40 | Saioaren aurkezpena. Eba Gaminde. Zuzenbide Fakultateko Lanbiderako Orientazio Zerbitzuko zuzendaria.

17:50 | Amaia del Cid. Bilboko Botere Judizialaren 15. Epaitegiko magistratua eta Fiskaltza.

18:05 | Esther Urrutia. Justizia Administrazioko abokatua. Justizia Administrazioko Zerbitzuko pertsonala (laguntza, izapidetzea eta kudeaketa). LAJ.

18:20 | Leopoldo Sanchez. Santurtziko Jabetza Erregistratzailea. Erregistroak eta Notariotza.

18:35 | Maria Mugica. Estatuko Abokatua Bilbon. Estatuko abokatutza.

18:50 | Jesus Varela. Lenguluka, S.L.ko presidentea. Estatuko Merkataritza Teknikariak eta Ekonomialariak.

19:05 | Zalantzak.

martxoak 16

OGASUNA, LANA ETA GIZARTE SEGURANTZA

17:30 | Hasierako agurra. Gema Tomás. Zuzenbide Fakultateko dekanoa.

17:50 | Joseba A. Garmendia. BFAko Ogasun eta Finantza Saileko Ikuskaritza Koordinatzeko Zerbitzuko burua: Ogasun Ikuskaritza.

18:05 | Iciar Gonzalez. EAEko Lan Ikuskaritzako zuzendariordea: Lan ikuskaritza.

18:20 | Josu Garay. Letradua. GSINren Bizkaiko Zerbitzu Juridiko Ordezkaria: Gizarte Segurantzako letradua.

18:35 | Zalantzak.

martxoak 17

ESKUALDE ETA ESTATUKO ADMINISTRAZIOA. ESPETXEKO ADMINISTRAZIOIA

17:30 | Hasierako agurra. Gema Tomás. Zuzenbide Fakultateko dekanoa.

17:50 | Ortzi de la Quintanta. Larrabetzuko Udaleko idazkari-artekaria. Izaera Nazionaleko Baimena duen Toki Administrazioa.

18:05 | Fulgencio Aledo. IVAPeko idazkari nagusia. Administrazio autonomikoa: TAG.

18:20 | Chema Bastos. Arabako Espetxeko Tratamenduko zuzendariordea. Espetxeetako teknikarien goi-mailako kidegoa, juristen espezialitatea.

18:35 | Zalantzak.

Eman izena hemen