Ikasle berriei ongietorria egiteko jardunaldiak Deusto Ikastetxe Nagusian

2023/09/02 – 2023/09/03
Colegio Mayor Deusto. 48014

Irailaren 2an eta 3an, Deusto Ikastetxe Nagusiak ongietorria egingo die lehen urteko ikasleei. Jardueraz betetako bi egun izango dira, eta ikasleek aukera izango dute kontaktuan jartzeko unibertsitateko ikasturte osoan beren etxea izango denarekin. Tutoreak eta ikaskideak ezagutuko dituzte, bai eta Ikastetxeak eskaintzen dituen instalazioak eta zerbitzuak ere. Zalantzarik gabe, ilusioz beteriko jardunaldiak izango dira guztientzat, eta urtebeteko bizikidetzari eta ikaskuntzari hasiera emateko balioko dute.

Iruzkin bat

1. Por favor solicitamos información sobre la universidad, precios e información práctica para la facultad de ciencias de la salud, medicina.