Finantza Jardunaldiak 2020: Bigarren saioa

2020/10/13
Icaza Auditorium. Hermanos Aguirre,2-1º

Deusto Business Schoolek, Deusto Business Alumnirekin lankidetzan, 2020ko VII. Finantza Jardunaldien bigarren saioa egingo du urriaren 13an Pedro de Icaza Auditoriumean. Izenburua: Banku Batasuna eta kapital merkatua. Vizcaína Aguirre Fundazioa da babeslea.

Urriaren 13an, asteartea, egingo den bigarren saioan:

URRIAK 13 | 18:00 – 21:00

Banku batasuna eta kapital merkatua

18:00 h. Jardunaldiaren aurkezpena.
Agustin Garmendia, Deusto Business Alumniko presidentea.

18.05 h. Espainiaren ikuspegitik.
Angel Berges, Nazioarteko Finantza Analisten lehendakariorde eta bazkide sortzailea. (conexión telemática)

18.45 h. Europaren ikuspegitik.
José Manuel Campa, Europako Banku Agintaritzako presidentea. (conexión telemática)

19.25 h. Break

19.30 h. Solasaldia. Moderatzailea, Fernando Gomez-Bezares, Deustuko Unibertsitateko Finantzen katedraduna.

20:00 h. Amaiera.

Izena emateko…