Jasangarritasun agenda 2024, itsas garraioaren eta logistikaren sektorean

2024/01/19
Sede Deusto Business School. Castelló, 76 – 28006 Madrid

Ostiralean, urtarrilaren 19an, Madrilen, VASCOrekin lankidetzan, jardunaldia egingo dugu, izenburu honekin: Jasangarritasunaren agenda 2024, garraioaren, itsas garraioaren eta logistikaren sektorean. Jardunaldia Deusto Business School-en egoitzan (Castelló, 76) izango da, 09:30etik 11:00etara.

Jardunaldiaren esparruan, elkarrizketak egingo dira, eta, horietan, batetik, 2024an jasangarritasunaren arloan behar den arretari dagokionez eta jasangarritasun horiek enpresen balio-kateari nola eragiten dioten eta, bestetik, garraio-modalitate desberdinetako hainbat programa, ekimen eta aliantza ezagutuko ditugu.

Enpresa-jasangarritasunak ikuspegi integrala eta zatiezina du, eta gizarte, ingurumen, ekonomia eta gobernantza planoek barne hartzen dute. Beraz, gai asko jorratu behar dira enpresen esparruan, balio katean eragin zuzena dutenak .

Ekitaldiko parte hartzaileak hauek izango dira: Susana Molinuevo, CIE Automotiveko Betetze eta ASGko zuzendaria; Ramón Valdivia, Errepideko Nazioarteko Garraio Elkarteko (ASTIC) lehendakariorde exekutiboa; Mikel Lavinek, Intermodal Forwarding-eko General Managerra; eta Mikel Urrutia, Vasco Shipping Serviceseko General Managerra, eta Olatz Landa, Derandein Fundazioko Proiektuen arduraduna.

Programa:

9:30. Ongietorria:

Asier Añibarro, Deusto Business Alumniko Komunikazio zuzendaria.

Olatz Landa, Proiektuen arduraduna, Derandein Fundazioa.

9:35. Jasangarritasunaren arloko informazio korporatiboari buruzko Europako Zuzentaraua eta horrek hornidura-lagapenean duen eragina.

9:45. Elkarrizketa Susana Molinuevorekin, CIE Automotiveko Betetze eta ASGko zuzendariarekin.

10:00. Eztabaida mahaia: Iraunkortasuna garraio modalitate ezberdinetan (itsasoa, errepidea eta trenbidea).

Ramón Valdivia, Errepideko Nazioarteko Garraioaren Elkarteko (ASTIC) lehendakariordea.

Mikel Lavin, Intermodal Forwarding Jeneral Managerra.

Mikel Urrutia, Vasco Shipping Serviceseko jeneral managerra.

Moderatzailea: Olatz Landa, Proiektuen arduraduna, Derandein Fundazioa.

11:00. Itxiera eta networking/kafea.

Amaieran, networking/kafea partekatuko dute bertaratzen diren guztiek.

Izena emateko…