2015/06/10
Icaza Auditorium. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Expansión egunkariak, Sisteplant-ekin batera, topaketa hau antolatu du: Industria 4.0 eta etorkizuneko fabrika. Urrats sendoak ematen laugarren industria iraultzarantz Ekitaldia antolatzen laguntzaile aritu dira, Deloitte, Deusto Business School, Alumni DBA, TECNALIA eta Vicomtech-IK4.

Topaketa Bilbon izango da, asteazkenean, ekainak 10, Icaza Entzungelan, Deustuko Unibertsitateko Deusto Business Schoolen eraikinean, Agirre anaiak kaleko 2. zenbakian. Ordutegia 09:00etatik 14:00etara izango da.

Ekitaldia hautatutako parte hartzaileentzat soilik izango da. Irekiera Arantza Tapiak egingo du. Ekonomiaren Garapen eta Lehiakortasuneko Sailburuak, eta Amaiera ekitaldia María Luisa Castaño Marínek, Ekonomia eta Lehiakortasuneko Ministerioko Berrikuntza eta Lehiakortasuneko Zuzendari Nagusiak.

Informazio gehiago