Protesta soziala Kolonbian: indarkeriatik haratago | LLM in International Legal Studies

2021/05/18

Beste herrialde askotan gertatu den bezala, Covid-19aren pandemiak bazterkeriaren eta polarizazio ekonomiko eta sozialaren dinamikak areagotu ditu, eta, azkenean, giroa gaiztotu eta indarkeriaren kontrolik gabeko eztandak sortu dira. Web-mintegi honek desengainu sozial horren sakoneko kausak aztertu nahi ditu, eta frustrazio politiko eta sozialaren arrazoiak desaktibatzen lagunduko duten irtenbide posibleak ikusi.

Liliana Zambrano Politologo kolonbiarra, Nazioarteko Ekintza Humanitarioko Masterra (NOHA) eta Giza Eskubideen PhD Deustuko Unibertsitatean. Gatazkak eraldatzeko eta bakea eraikitzeko nazioarteko ikertzailea eta aholkularia. Indarkeriaren testuinguruak eta dinamikak aztertzen aditua. Kanpo-aholkularia izan zen Kolonbiako Gobernuaren eta FARC-EPren arteko bake-elkarrizketen diseinuan. Gaur egun, Deustuko Unibertsitateko Negoziazio eta Lidergo irakaslea da, eta Gernika Gogoratuz Bakearen aldeko Ikerketa Zentroko kolaboratzailea.
Pedro Valenzuela Floridako Nazioarteko Unibertsitateko eta Pittsburgheko Unibertsitateko Politologoa da. PH. D. Uppsalako Unibertsitateko (Suedia) Gatazkak eta Bakea Ikertzeko zuzendaria. Javeriana Unibertsitateko irakasle titularra, non Zientzia Politikoen Departamentuko zuzendaria, Gatazkak Konpontzeko Gradu Ondoko zuzendaria eta Alfredo Vásquez Carrizosa Giza Eskubideen eta Bake Eraikuntzaren Institutuko zuzendaria izan den. Bake eta gatazka irakaslea izan da Europako eta Latinoamerikako hainbat unibertsitatetan.

Izen ematea