Genero indarkeriaren biktima diren emakumeek pobrezia bikoitza gainditzea. Berrikuntza eta enplegurako aukerak

2019/05/16 – 2019/05/17
Instituto Internacional de Sociología Jurídica de Oñati

Maiatzaren 16 eta 17an, Oñatiko Lege Soziologiako Nazioarteko Erakundean, Mintegi Zientifikoa izango da, antolatzaileak  Deustuko Unibertsitateko Zuzenbide Fakultateko EDISPe ikerketa taldea eta Oñatiko Lege Soziologiako Nazioarteko Erakundea dira.

Tailerrean, diziplina anitzeko ikuspegitik landuko dituzte genero indarkeriaren gaiak eta zein ondorio dituen hainbat arlotan: legearen arloan, gizartean, ekonomian, lanean eta arlo psikologikoan.

Genero indarkeriari aurre egitearekin zerikusia duten gaiei buruzko artikulu garrantzitsuak aurkeztuko dira, ikuspegi zabalekoak, azterketarako eta hobekuntzarako planteamendu garrantzitsuak eskainiz. Horretaz gain, indarkeriak emakumezkoen ekonomia eta gizarte pobreziarekin duen erlazioa ere aztertuko da eta laneratzen eta gizarteratzen lagundu diezaiekeen edo lagundu dieten neurriak ere bai.

Ekitaldiaren laguntzaileak: BBK, DeustoAlumni eta Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Saila.

Izena emateko azken eguna: 2019ko maiatzaren 29a

Izen ematea