Europar Batasuna, giltzarri ekonomiaren susperraldian eta enpresen berrikuntzan

2021/05/06
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deusto Business Schoolek atsegin handiz gonbidatzen zaitugu Susana del Riok, Europar Batasunean adituak eta Deusto Business Schoolen “Europar Batasunaren Programa Integral” berriaren zuzendariak, emango duen hitzaldira. Bertan, EBren funtsezko bektoreak eta erronkak aztertuko dira: Next Generation EU, Europako Berreskuratze Funtsa; 2021-2027 Europako Urte Anitzeko Finantza Esparrua Zuzenbidezko Estatuarekin lotzea; Europako demokrazia; Europako dimentsioa duen osasuna; Europako Itun Berdea eta digitalizazioa. Del Rio doktoreak bere azterketaren zati garrantzitsu bat Europaren etorkizunaz egingo du: egitura, gaiak, plataforma digital eleanitzaren funtzionamendua eta herritarren, enpresen eta gizarte zibileko erakundeen parte-hartzea. Halaber, Europako proiekzio politikorako ardatz nagusiak azalduko ditu.

Hitzaldian, Europar Batasunaren Programa Integralaren zuzendari gisa, programaren eduki nagusien berri emango du.

Ezarritako osasun-neurriak zorrotz betez, ekitaldia Madrilgo Deusto Business Schoolen egoitzan izango da, hizlaria bertan izango da eta bertaratutakoen kopurua mugatua izango da. Zabalkundea ahalik eta handiena izan dadin, Zoom plataformak ere emango du.

Izen ematea

Zure inskripzioa onartu ondoren, mezu elektroniko bat bidaliko dizugu Zoomerako estekarekin. Bertara joan nahi izanez gero, Deusto Business Schooleko taldearen berariazko baieztapena jaso behar duzu; horretarako, Miriam Gomezekin (miriam.gomez@deusto.es) harremanetan jarri beharko duzu.

Susana del Río Villar

Deusto Business School-en izango da, Europar Batasunaren Programa Integral berriaren zuzendaria.

Susana del Río Cum Laude (PhD) doktorea da, aho batez Zientzia Politikoetan eta Soziologian, eta Gizarte eta Lege Zientzietako doktoregoko aparteko saria du.

Europako Batzordeko aditu independenteen komitearena (Citizens and Governance eta Democracy in a Supranational Context) eta FIDEko Kontseilu Akademikoarena nabarmentzen dira. Halaber, Salzburgoko Zientzia eta Arteen Europako Akademiako akademikoa da, Europaren etorkizunari buruzko Konbentzioa aditu taldeko zuzendaria eta Ikasketa Politiko eta Konstituzionalen Zentroko EBko irakaslea. Azpimarratzekoa da Del Rio artikulu-egile oparoa dela eta hiru liburu argitaratu dituela Europako maila anitzeko politikari eta gobernantzari buruz.

Informazio gehiago nahi izanez gero:

miriam.gomez@deusto.es

Komunikabideentzako harremana:

arantxa.corella@deusto.es

Iruzkin bat

1. Qué interesante!
    ¿Será posible oir el contenido de la conferencia en diferido?
    ¿Tiene la Universidad intención de publicar una grabación de la conferencia?
    Muchas gracias por la información.