Unibertsitatea klima aldaketaren aurrean (Barruko prestakuntza)

2018/11/06
Matteo Ricci aretoa, Turing Aretoa. San Sebastián y Bilbao

Ikastaro erdi presentziala, “Unibertsitatea klima aldaketaren aurrean”, antolatzailea Trantsizio Ekologikorako Ministerioa da (Klima Aldaketaren Espainiako Bulegoaren eta Biodiversidad Fundazioaren, Crue Iraunkortasunaren eta UNEDen bitartez, LIFE SHARA Sentsibilizazioa eta Ezagutza Klima Aldaketara egokitzeko proiektuko trebakuntza ekintzen barruan”).

Ikastaroaren helburua da aztertzea klima aldaketak gaur egun duen egoera eta unibertsitateak eta irakasleek duten papera: zer egiten ari dira eta zer gehiago egin liteke? Zein egikizun dute hezitzaileek eta zein erronkari egin behar diote aurre? Unibertsitatea behar bezala jokatzen ari da klima aldaketaren erronka globalean? Era berean, lanerako estrategia egokituak eta testuingurudunak bilatuko dira.

Azaroaren 6an, Bilboko campuseko Turing aretoan eta Donostiako campuseko Mateo Ricci aretoan, streming bidez jarraituko dugu Madrilgo UNEDeko Hezkuntza Fakultatean egingo den jardunaldi presentziala. Informazio gehiago eta izen ematea esteka honetan :