Legal Day 2022: Batxilergoko ikasleentzako Zuzenbide Tailerrak (Donostiako Campusa)

2022/11/22

Aurten ere, Zuzenbide Fakultateko Legal Day ekitaldian parte hartzera gonbidatu nahi zaitugu. Aukera ona da unibertsitateko esperientziaz gozatzeko eta gure Fakultateko graduak modu parte-hartzaile eta dinamikoan ezagutzeko.

Aukeratu jarduera hauen artean eta eman izena joan nahi dituzun jarduera guztietan:

10:00-11:00 | Aula Digital
Badakigu zer egiten duten sare sozialek gure datuekin?

Zer datu jasotzen dituzte sare sozialek erabiltzaileei buruz? Norekin partekatzen dituzte? Zer helbururekin? Informazio hori emateko eskubidea dut? Aro digitala geratzeko etorri da, baina egoera berri hori ez dator beti gure eskubideen ezagutzarekin. Jakin ezazu zein den Zuzenbidearen egitekoa arlo honetan.

11:30-12:30 | Aula Digital
Nurembergeko epaiketak iritziak: Zer gertatu zen Nazien kupularekin?

Bigarren Mundu Gerra Alemania Naziko agintariek egindako ankerkeria handi eta ezagunen lekuko izan zen. Gerraren amaieran, indar aliatu garaileak buru zituen nazioarteko komunitateak Nazioarteko Auzitegi Militarra (TMI) sortzeko eskatu zuen, nazioarteko krimen horien erantzuleak epaitu eta kondenatzeko. Joseph Goebbels, Heinrich Himmler eta Adolf Hitler ankerkeriaren arkitekto garrantzitsuak, epaitu ahal izan baino lehen bere buruaz beste egin arren,, hamar hilabetetan (1945eko azaroaren 20an eta 1946ko urriaren 1ean), TMIk Hirugarren Reicheko goi mailako 24 buruzagi salatu zituen, bakearen eta gizateriaren aurkako krimenen aurka.

13:00-14:00 | Aula Digital
Nolakoa izango da nire bizitza zuzenbide fakultatean?

Ziur galdera hau eta beste asko burutik pasatu zaizkizula. Zuzenbideko gradua niretzat da? Nolakoa izango da nire egunerokoa Fakultatean? Nire ikasketez gain bizitza izango dut? Hau eta askoz gehiago galdetzeko aukera izan dezazun, topaketa bat proposatzen dizugu, euskaraz, Zuzenbideko ikasle batekin. Horrek zalantzak sortuko dizkizu eta zuretzat biderik onena aukeratzen lagunduko dizu.

Lunch

Indarberritzeko, mokadu bat hartzera gonbidatzen zaitugu.

15:00-18:00 | Foro aretoa
Zure bizitzako epaiketa

Sentitu nahi dituzu abokatuak epaiketaren aurretik sentitzen dituen kilimak? Ez pentsatu gehiago eta ausartu zaitez! «Zure bizitzako epaiketa» jarduerak Zuzenbidearen munduko ateak zabalduko dizkizu. Zure iritzia eman eta eztabaidatuko duzu, legea eskuan duzula ikasiko duzu eta zure bezeroa defendatuko duzu epaiketa batean; azken batean, markatu egingo zaitu gure Unibertsitatetik pasatzeak. ELSA Deustun (Zuzenbideko ikasleen Europako Elkartea), Zuzenbideagatiko ilusioa eta zaletasun bizia duten pertsonen bila gabiltza. Ezaugarri horiek dituzu? Orduan, zeren zain zaude? Utzi lerratzen zure kezkak, eta sartu zaitez abenturan.

Eman izena hemen