Master Classa: Estrategia Omnicanal, Rosa Almarza irakasleak eskainia

Master Classa: Estrategia Omnicanal,  Rosa Almarza irakasleak eskainia
2018/10/02
18:00 – 19:00
Formato: Sesión Online
 
Klase bat esperimentatzera gonbidatzen zaitugu, online formatuan, eta lehen pertsonan ezagutzera Deusto Business Schooleko prestakunza. Aldez aurretik bidalitako kasu praktiko baten bitartez, Media Markt enpresa ezagunaren Omnicanal Estrategia ezagutuko duzu. Irakaslea Rosa Almarza izango da eta 50 minutu inguruko iraupena izango du.

Rosa Enpresen Administrazioa eta Zuzendaritzako eta Marketineko lizentziatua da, Publizitateko diplomaduna eta ibilbide luzea du kontsumo handiko enpresetan lan egiten. Hamahiru urtez izan da Procter&Gamble taldeko kidea, Europako ekialdeko Marketin Digitaleko zuzendaria eta etapa berria hasi du Marketineko aholkulari eta irakasle modura.

Master Classean parte hartu nahi baduzu, eman izena. Plaza kopurua mugatua da.

Izena emateko

Informazio gehiago:

Nerea Pérez Dorca
Marketing & Comunicación-eko arduraduna
Tel.: 944 139 003 luz. 3109
nereaperez@deusto.es

 
  • Partekatu eduki hau:
  • E-mail
  • Linkedin
  • Twitter
  • Gehitu ekitaldia egutegira:

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude

Ondorengo XHTML etiketa eta atributuak erabil ditzakezu: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>