Masterclassa: Planificación y entrenamiento en pelota mano profesional

2018/04/11
Auditorium. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Deustuko Unibertsitateko Psikologia eta Hezkuntza Fakultateak masterclassa antolatu du: “Planificación y entrenamiento en pelota mano profesional”. Ekitaldia apirilaren 11n izango da, eta hizlariak Mikel Urrutikoetxea, pelotari profesionala, eta Iker Lopez, bere prestatzaile fisikoa. Ekitaldia 10:00etan izango da Auditoriumean, eta 100ikaslek baino gehiagok hartuko dute parte. Ekintzaren helburua da Jarduera Fisikoaren eta Kirolaren Zientzien graduko ikasleen prestakuntza osatzea, jarduera fisikoaren munduko ospe handiko pertsonek emandako eskola magistralen bidez.