Mahai-ingurua “Ongizatea eta lehiakortasuna” zikloa

Mahai-ingurua
2017/03/30
Gradu aretoa. Mundaiz bidea, 50. 20012 Donostia

Orkestra-Lehiakortasunerako Euskal Institutuak hamar urte bete zituen iaz, eta manifestu bat prestatu zuen Euskadiren erronka nagusiak jasotzeko.  Erronka horietako bakoitzak sakontzea eskatzen du, hurrengo urteetan aurrera egin ahal izateko. Erronka horietako bat gizarte ongizatea eta kohesioa da. Euskadiren aurrerabideak, nazioarteko ingurunean, eta herrialdeak ekonomia globalizatuan izango duen tokiak pertsona guztien ongizatea eta gizarte kohesioa izan behar ditu helburu. Hazkunde ekonomikoa ez da, berez, xedea, baizik eta bitarteko bat, gizarte eraldaketan aurrera egiteko bitarteko, elkarrekiko erantzukizunean, elkartasunean eta konpromisoan oinarri hartuta.

Felix Arrieta Frutos, DeustoForum Gipuzkoako zuzendariak, eta Mª Jose Aranguren, Lehiakortasunerako Euskal Institutua-Orkestrako zuzendariak, atsegin handiz gonbidatzen zaituzte
  • Javier Pradini  jn. (Emaus)
  • Nuria Gisbert and. (CIC energigune)
  • Andoni Isasti jn.(Cadinox)