Mahai-ingurua: Ziberkrimenari aurre egiteko gako publiko eta pribatuak

2020/09/17
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deusto Business Schoolek eta Icade Business Schoolek, HPE-Hewlett Packard Enterprise elkarteekin elkarlanean, atsegin handiz gonbidatzen zaitugu “Ziberkrimenari aurre egiteko gako publiko eta pribatuak” izeneko mahai ingurura. Zibersegurtasuneko Berrikuntza Programaren (PIC) informazio saioen barruko ekitaldia da eta ikasle ohi nabarmenek hartuko dute parte, besteak beste:

– Rodrigo Hornos. Global Information & Data Security Disdiscipline Manager BBVA Españan.

– Ana Martín Martín de la Escalera. Auzitegi Nazionaleko fiskala.

Plaza mugatuak. Eman izena hemen

Zure izen-ematea gainditu ondoren, e-mail bat bidaliko dizugu plaza berresteko.

Se puede seguir por streaming:  https://www.youtube.com/watch?v=s5hNnqWUlXE&feature=youtu.be

Informazio gehiago:
irene.perez@deusto.es