Mahai-ingurua: “El “buen vivir” en nuestro contexto cultural”

Mahai-ingurua:
2023/02/28
Garate aretoa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

2023ko Teologiako Jardunaldietan “El “buen vivir” en nuestro contexto cultural” mahai-ingurua ospatuko da otsailaren 28an, asteartean. Bertan hartuko dute parte Ricardo Franco, Fernando Bayón eta Lidia Rodríguez ikertzaileek, eta Jonatan Caro irakasleak gidatuko du saioa.

Topaketan anaia Oroz argazki lehiaketaren hogeita seigarren edizioan aurkeztu dituzten argazkiei eta horiek izan ditzaketen ondorioei buruz hausnartuko da ezagutzaren hainbat ikuspegitatik.

Argazkiak fisikoki emango dira ezagutzera otsailaren 27tik martxoaren 17ra Bilboko campuseko unibertsitateko klaustroan. Digitalean ikusteko aukera dago ere bai unibertsitateko Flickr galeria bidez.