Mahai-ingurua: Estereotipoak eta narratibak arrazakeriaren kontrako esku hartzean

2019/09/24
Mendeurreneko eraikina. 110. gela

Pedro Arrupe Giza Eskubideen Institutuak atsegin handiz gonbidatzen zaitu “Estereotipoak eta narratibak arrazakeriaren kontrako esku hartzean” izeneko mahai-ingura. Ekitaldian, Javier Villanuevak (CEAR Euskadik), Omar Boudaaouik eta Alba García Martínek (SOS Arrazakeria), Francisco José Arenasek (CONICET) eta Institutuko kideek, Elena Ghidonik eta Gorka Urrutiak hartuko dute parte.

Bilkura hori Ekonomia Ministerioak finantzatzen duen “La desigualdad compleja en las sociedades plurales. Indicadores para las políticas públicas” (DER2016-77711-P) proiektuaren barrukoa da.