Mahai ingurua: “Innovación y Nuevos Modelos de Negocio: en búsqueda de nuevas oportunidades”

2015/03/03
Cámara Oficial de Comercio e Industria de Alava. Dato, 38 Vitoria-Gasteiz (Alava)

Berrikuntza prozesuetan, negozio eredu berrietan eta metodologia arin eta bereizgarrietan sakontzeko eta, bezeroari aktiboki entzunez, enpresen lehiakortasuna hobetzeko, Deusto Business Schoolek eta Deusto Business Alumnik mahai-inguru bat antolatu dute Arabako Merkataritza eta Industria Ganbera Ofizialean. Izenburu hau izango du: “Innovación y nuevos modelos de negocio: en búsqueda de nuevas oportunidades”.

Mahai-ingurua Jose San Blasék moderatuko du, Deusto Business Alumniko zuzendari nagusiak; eta parte hartzaileak hauek izango dira. Javier del Molino, Aernnovako zuzendari nagusi korporatiboa; Francisco González Bree, Deusto business Schooleko Master in Business Innovationeko zuzendari akademikoa; eta Pío Aguirre, Oinarri SGSko zuzendari nagusia.

SER irrati-katearen laguntza du ekitaldi horrek.

Izena emateko…