Mahai ingurua Post-egiari buruz

2017/05/11
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Oxford hiztegiak 2016ko berbatzat jo zuen Post-egia, neologismoa da eta iritzi publikoa sortzeko modua deskribatzen du, post-egia ez da egia edo datuetatik abiatuta sortzen, zenbait berrik sortzen duten pertzepzio edo sare sozialetako zurrumurruetatik abiatuta baizik.

Deusto Business Schoolek antolatutako mahai inguru honetan, Komunikazioko profesional ospetsuek hartuko dute parte eta kontzeptu baten gakoak aztertuko dira, zaharra izan arren, joan den urtean jo zuen goiena, aurrekari gabeko gertaera politiko eta sozialak eragin zituen, hala nola Donal Trumpen garaipena edo Brexita.

Hizlariak:

• Jesús Cintora. Kazetaria. SER, TVE eta La Cuatron egin du lan.
  • Javier Cabrerizo. CEO Unidad Editorial (El Mundo eta Expansion)
  • José Miguel Contreras.  La Sextako kazetaria eta sortzailea
  • María Rey. Antena 3 kateko aurkezlea

Moderatzaileak:

• Euprepio Padula. Coach Aditua lidergoan. Hainbat komunikabidetan laguntzen du.
  • Iñaki Ortega: Deusto Business Schooleko zuzendaria (Madrid)

Informazio gehiagorako.

Irene Pérez