MBAren (EMBA) Open Days, Eugenio Palomero irakaslearekin

2016/07/02
31. gela. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

EMBA barrutik ezagutu nahi duzu?

Etor zaitez uztaileko Open Days ekitaldietara eta zuzenean ezagutuko duzu.

Eman ezazu izena eta aukera izango duzu EMBAn parte hartzen dutenen esperientzia zuzenean ezagutzeko, klaseko dinamika eta metodologia, irakasleen kalitatea eta zure ibilbide profesionala sustatuko duen Programa horri buruz jakin nahi duzun guztia.

Eugenio Palomero (uztailaren 1ean eta 2an).  Deusto Business Schoolen laguntzailea da eta Itineribus enpresaren sortzaile eta presidentea. Konpainia aitzindaria da Espainian merkataritzako estrategia eta plangintzan. Berkeleyko Unibertsitatean eta Kellogg Schoolen (Northwetern) esperientzia du; finantza arloko marketineko, zerbitzuen marketineko eta zuzendaritzako trebetasunetako (lidergoa, negoziazioa eta errendimendu handiko taldeen garapena) erreferentziarik nagusiena da. Bere lanik berrienak, LiderArte izenekoak, lidergoaren eta taldeen motibazioaren gakoak aztertzen ditu.