Openclass: Eraldaketa Digitalaren ikuspegi estrategikoa

2017/04/04
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Badakizu zer dakarren enpresa bateko Eraldaketa Digitalak? Badakizu zeintzuk diren gakoak arrakastaz bete dadin?

Deusto Business School eta Inesdi Digital Business Schoolek atsegin handiz gonbidatzen zaituzte Eraldaketa Digitalaren Ikuspegi Estrategikoa izeneko Openclassera. TDE-Enpresaren Eraldaketa Digitalari buruzko Programa Exekutiboaren inaugurazioa dela eta antolatutako ekitaldia da.

Internet, plataforma digital eta sozialak, eta informazio teknologiak abiadura handian ari dira dena aldatzen; enpresek, ordea, erakunde eta gizakiak, mugitzeko abiadura linealagoa dugu. Konpainia bat digitalizatzea ez da kanal digitaletara eramatea offline egiten dena, baizik eta produktu eta zerbitzuen eskaintza guztia birpentsatzea, erabiltzaileak zer behar duen kontuan izanda.

Gai horiek eta beste batzuk tratatuko dira Openclassean. Irakasle arituko dira Joana Sánchez, Inesdi eta Incipy-ko presidentea, eta Oswaldo Lorenzo, Deusto Business Schooleko irakasle eta ikertzailea.

Izena emateko ekitaldian

TDEri buruzko informazioa- Enpresaren Eraldaketa Digitala