Aukerak 4.0 Industrian TEIK sektoretik: Big Data

2016/09/27
Areto Digitala. Mundaiz bidea, 50. 20012 Donostia

Deustuko Unibertsitateko Ingeniaritza Fakultateak, Gaiarekin lankidetzan, jardunaldia antolatu du profesionalentzat, 4.0 Industria eta Big Datari buruz.

Industria sektore eta zerbitzuen eboluzio operatibo eta teknikoak tresna berriak eskatuko ditu, erakundeen eraldaketa digitala dela eta. Aldaketa horri erantzuteko, profesionalek kontzeptu eta teknologia ondo ezagutu beharko dituzte, langileen ibilbidea sendotzeko edota gazte eta profesionalentzako lan aukera berriak sortzeko.

Egitaraua

09:45    Izena ematea eta erregistroa (doan)

10:00   Jardunaldiaren aurkezpena eta aukeren aurrerapena

•  Alex Rayón, Ingeniaritza Fakultateko Kanpo Harremanetako eta Etengabeko Prestakuntzako dekanordea eta Big Data eta Business Intelligence Programako zuzendaria
  • Tomás Iriondo Gaiako zuzendari nagusia Aukerak 4.0 Industrian TEIK sektoretik: Big Data

10:35   Mahai-ingurua eta Debatea

• Alex Rayón, Ingeniaritza Fakultateko Kanpo Harremanetako eta Etengabeko Prestakuntzako dekanordea eta Big Data eta Business Intelligence Programako zuzendaria.
  • Gorka Esnal, Nem Solutions
  • Pablo García Bringas, DeustoTecheko zuzendaria
  • Fernando Sáenz, Savvy Data Systems
  • Mikel Lorente, Informática 68, S.A.

11:30   Jardunaldiaren amaiera

11:30   Kafea. Sareko lana

Izena ematea eta erregistroa

Jardunaldian parte hartzea doakoa da, hala ere toki kopurua mugatua denez adierazi egin behar duzu joatekoa bazaraesteka honetan.

Saioari buruzko zalantzarik izanez gero, gurekin jar zaitezke harremanetan helbide honetan:  formacion.ingenieria@deusto edo telefonoz: 94 413 92 08