Geotermiaren aukerak Euskadin

Ingeniaritza fakultatea

2016/02/18
Turing aretoa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Berogailua eta etxeetako ur beroa dira etxebizitza eta eraikinetan kontsumitzen den energiaren % 65a. Geotermiak aukera berria eskaintzen du energia termikoaren kontsumoa gutxitzeko %75 arte, baita atmosferara isurtzen diren CO2, horrela, negutegi efektua sortzen duten gasak gutxitu egiten dira.

Jardunaldiaren helburua da geotermiaren aukerak eta onurak jakitera ematea instalazio desberdinen bidezko benetako adibideekin, erakustea nolako aukerak dauden gure lurraldean bertako ezaugarri klimatologiko eta termo-geologikoengatik eta ezagutzera ematea Administrazioak dituen jarduera programak energia geotermikoa sustatzeko eta garatzeko.

Testuinguru horretan, Deustuko Unibertsitateak, Ingeka-rekin (Ingeniería Geotérmica del Norte S. L.) batera, jardunaldia antolatu du hainbat profesionali zuzenduta: eraikin bateko instalazio teknikoaren arduradunak, administrazio publikoa, arkitektura estudioak, ingeniariak, sustatzaileak, ikasleak eta energia mota horretan interesa duten guztientzat.

Doako jardunaldia lekua bete arte. Etortzekoa bazara adierazi hemen: ingeka@ingeka.es

Egitaraua

• 16:45: Harrera eta ongietorria.
  • 17:00 Hasiera ekitaldia:
    • Inés Jacob, Deustuko Unibertsitateko Ingeniaritzako dekanoa.
    • Ricardo Hevia-Aza García, INGEKAko Geologoa. Ingeniería Geotérmica del Norte, S.L.
  • 17:15 Importancia de las energías limpias para la preservación del medio ambiente. Aitor Sáez de Cortázar, proiektuen arduraduna. IHOBEko Arlo teknikoa.
  • 17:45 Actuaciones de la Administración Central para el fomento de la energía geotérmica. Celestino García de la Nodeda, Ikerketa Geotermikorako Proiektuen Burua, Espainiako Instituto Geológico y Minero.
  • 18:15 Grandes Instalaciones de Geotermia (70 kW – 3 MW). Iñigo Arrizabalaga Valbuena, zuzendari nagusia Telur Geotermia y Agua, S.A. enpresan.
  • 19:00 Instalaciones Geotérmicas pequeñas (70 kW baino gutxiagokoak) Ricardo Hevia-Aza García, INGEKAko geologoa. Ingeniería Geotérmica del Norte, S.L.
  • 19:45 Solasaldia