Aurkezpena: “¿Acoger sin integrar?”, Nazioarteko babesa eskatu eta jasoten dutenen harrera eta integrazio sistemari buruzko lana

2018/02/15
Sala de Conferencias. Alberto Aguilera, 23 Madrid

Madrilgo Comillas Unibertsitate Pontifikala Unibertsitateko Errefuxiatu eta Behartutako Migratzaileen Katedrak, Jesulagunen Migratzaileentzako Zerbitzuak eta DePedro Arrupe Giza Eskubideen Institutuak, otsailaren 15ean, Madrilen (Alberto Aguilera, 23) aurkeztuko dute ¿Acoger sin Integrar? Lan Koadernoa da, nazioarteko babesa eskatu eta jasotzen dutenen harrera eta integrazio sistemari buruzkoa.

Programa

17:30 Ongietorria egiten arituko dira P. Julio L. Martínez, SJ, ICAI-ICADE Comillas Unibertsitate Pontifikaleko errektorea eta Francesca Friz-Prguda, Espainiako ACNUReko ordezkaria.
Aurkezlea: Mercedes Fernández, Migrazioei buruzko Ikerketen Unibertsitate Institutuko zuzendaria (IUEM).

18:00 Lan koadernoaren aurkezpena.
P. Josep Buades, SJ, Jesulagunen Migratzaileentzako Zerbitzukoa; Gorka Urrutia, Deustuko Unibertsitateko Pedro Arrupe Giza Eskubideen Institutuko zuzendaria eta Juan Iglesias, Errefuxiatu eta Behartutako Migratzaileen Katedrako zuzendaria.
Aurkezlea: Cecilia Estrada, Errefuxiatu eta Behartutako Migratzaileen Katedrako koordinatzailea.

19:00 Publikoak parte hartzeko unea

19:30 Ekitaldiaren amaiera