I.D.E.A.S. dokumentuaren aurkezpena

2018/03/20
Espacio Bertelsmann . Calle de O’Donnell, 10 (Madrid)

Deusto Business Schoolek eta I+E Innovación España Fundazioak, atsegin handiz gonbidatzen zaituzte aurkezpenera: I.D.E.A.S. (Espainia aurreratu eta iraunkorraren garapenerako ekimenak). Dokumentu horrek hobetzeko aukerak aztertzen ditu eta helburu du jarduera plana ezartzea, Espainia kokatu ahal izateko Berrikuntza, Industria, Hezkuntza eta Enpleguaren arloko erreferentzia diren nazioen artean.

Ekitaldian izango dira Josep Piqué, ITP Aero-ko lehendakaria; Helena Herrero, HP Inc. Espainiarako eta Portugalerako eta I+E Fundazioko lehendakaria; Antonio Moreno, Alstom Españako lehendakaria eta I+E Fundazioko lehendakariordea; José Antonio López, Ericsson Españako lehendakaria eta I+E Fundazioko lehendakariordea eta Luc Theis eta Iñaki Ortega, Deusto Business Schoolekoak.

Izen ematea (Toki kopuru mugatua)