DEUSTO-EGIBIDE aliantzaren aurkezpena |4.0 Industria digitala

2017/12/04
Palacio Europa. . Av. Gasteiz, 85, 01009 Vitoria-Gasteiz (Álava – Araba)

Hausnarketa luzea egin ondoren 4.0 Industria Iraultzaren eta 4.0 Industriarako behar diren lanbideko profilen beharrizan gero eta handiagoaren inguruan , Deustuko Unibertsitateak eta Egibidek ekintzara pasatu eta Industria Digitaleko gradu dual berri bat diseinatzea erabaki dute.AGENDADeustuko Unibertsitatea eta Egibideren arteko aliantza estrategikoa, José Luis Larrea. Aurkezlea Deustuko Unibertsitateko errektore José María Guibert izango da.
– Diego Bande, Egibideko Batzorde Exekutiboko presidenteaSolasaldia: 4.0 Industriaren etorkizuna eta Industria Digitaleko gradu dual berria- José Ignacio Eguizabal, moderatzailea eta Egibide-ko zuzendari nagusia
– Emilio Titos, Mercedes-en Espainiako zuzendari nagusia
– Josu Etxebarria, RPK S. Coop-eko presidentea