Azterlanaren aurkezpena: “La visión de los poderes públicos sobre las relaciones institucionales”

Azterlanaren aurkezpena:
2021/04/15
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deusto Business School-ek eta APRI Erakunde Harremanetarako Profesionalen Elkarteko Enpresa Foroak Interes taldeek botere publikoen aurrean duten jarduerari buruz egin dugun azterlanaren aurkezpenera gonbidatzen zaitugu, botere publikoen aurrean interesak ordezkatzeko eta defendatzeko jarduera gauzatzeko baliagarria izan daitekeen informazioa emateko eta, gardentasunaren eta zorroztasunaren ikuspegitik, harreman instituzionalek, gai publikoek eta lobbyak Espainian duten zereginari balioa emateko, jarduera hori gero eta teknikoagoa eta profesionalki sendoagoa baita.

Azterlana aitzindaria izan da Espainian, eta Estatuko, autonomia erkidegoetako eta toki administrazioetako 120 politikarik baino gehiagok hartu dute parte. Parte hartzaileek balio handiko informazioa eman dute interes taldeekin dituzten kontaktu motei buruz, aukeratzen dituzten komunikazio bideei buruz, harreman instituzionalen eta gai publikoen jarduerak politika publikoei eta araudiari ematen dien balioari buruz, eta aplikatzen dituzten jokabide kodeei buruz.

Programa:

18:00-18:25: Ongietorria eta erakundeen aurrean aurkeztutako interesei buruzko hausnarketa

Marta Aguilar, Deusto Business Schooleko Harreman Korporatiboen zuzendaria

María Luisa Rotondo, presidenta de APRI y socia directora de Political Intelligence.

18:25-18:50: “La visión de los poderes públicos sobre las relaciones institucionales” txostenaren emaitza nagusiak.

Ivan Soto, Deustuko Business Schooleko ikerketaren koordinatzailea.

Montse Escudero, APRIko Enpresa Foroko kide ordezkaria eta Omnicomeko Gai Publikoetarako zuzendaria.

18:50-19:15: Galderak eta iruzkinak.

Moderatzailea: Juan Moscoso del Prado, Gai Publikoen eta Gobernu Harremanen Mintegiko zuzendaria.

Saioa ahalik eta gehien hedatzeko, online emango da. Hala ere, aukera dago aurrez aurre parte hartzeko, horretarako beharrezkoa da kontaktuan jartzea Irene Perezekin (irene.perez@deusto.es)  eta Deusto Business Schooleko taldearen onarpena jasotzea.

Izena emateko

Zure inskripzioa onartu ondoren, mezu elektronikoa bidaliko dizugu Zoom plataformarako estekarekin.

APRIren Enpresa Foroa

APRIren Enpresa Foroak APRIko Erakunde Harremanetarako Profesionalen Elkarteko Kide diren erakundeak biltzen ditu. Elkarte horiek Espainian harreman instituzionalen, gai publikoen eta lobby direlakoen jardueraren gardentasunaren eta profesionalizazioaren alde egiten dute, eta gure herrialdeko harreman instituzionalen eta gai publikoen eremuan joeren sentsibilizazio eta azterketa proiektuak eta jarduerak bultzatzea du helburu.

Foroak bultzatutako proiektuen artean, Espainiako lobbyari buruzko lehen liburua egitea dago, bai eta erakundeen arteko harremanen sektorearen lehen azterlana edo lobbyaren jarduera profesionalak Espainian nola funtzionatzen duen azaltzen duen bideoa ere. Gaur egun, 14 erakundek osatzen dute Foroa, eta horien artean daude ADP, BWC, Deva, Evercom, FTI Consulting, ONCE Gizarte Taldea, ING, Omnicom, Political Intelligence, PKF Attest, 19N, Reti España, Roman eta Weber Shanwick.

Informazio gehiago:
irene.perez@deusto.es