Lim Hwee Hua Singapurreko Finantza eta Garraio ministro ohiaren liburuaren aurkezpena

2016/05/19
Auditorio Pedro de Icaza. Hermanos Aguirre, 2 – 48014 – Bilbao – Bizkaia

Deusto Business Alumnik gonbidatu egiten zaitu, maiatzaren 19an, 18:30ean, Bilboko campuseko Pedro Ikaza Auditoriumean -Deusto Business Schoolen-, Intervención gubernamental en el sector privado: ¿ángel o demonio? liburuaren aurkezpenera. Liburuaren egilea Lim Hwee Hua da, Singapurreko Finantza eta Garraio ministro ohia.Gobernuak enpresa munduan duen paperari buruzko hausnarketa da. Gobernuek hartu behar dute parte enpresetan? Noraino iristen da haien eginkizun arautzailea? Arrazoia zuen Friedmanek esaten zuenean “Gobernuak arazoari ematen dion irtenbidea, normalean, arazoa bezain txarra izaten da”? Lim Hwee Hua andereak Singapurren ministroa izan zeneko esperientziatik aztertzen du gaia, eta gaur egun duen ikuspuntutik, inbertsio funtsa pribatuak kudeatzen ditu eta industriako partizipazioen zorro handia du.

18:30 Ongietorria eta Sarrera – Guillermo Dorronsoro, Deusto Business Schooleko dekanordea
18:40 Lim Hwee Hua andereak, Singapurreko Finantza eta Garraio ministro ohiak, bere liburuaren aurkezpena egingo du.
19:10 Amaiera instituzionala – Arantxa Tapia, Eusko Jaurlaritzako Ekonomiaren Garapeneko eta Lehiakortasuneko sailburua..

Joaten direnek liburuaren ale bana jasoko dute aurkezpenaren amaieran. Ondoren, koktela zerbitzatuko da.

Izena emateko…