Liburuaren aurkezpena: ” El inconformismo de Koldo Saratxaga, semilla del éxito de Irizar Group y Ner Group”

Liburuaren aurkezpena:
2015/09/24
Icaza Auditorium. Hermanos Aguirre, 2 – 48014 Bilbao

El inconformismo de Koldo Saratxaga, semilla del éxito de Irizar Group y Ner Group liburuaren aurkezpena dela eta, Konfiantzan oinarritutako lidergoa eta errendimendu handiko inguruneei buruzko debatea antolatu dute. Ekitaldia irailaren 24an izango da, 18:30ean, Bilboko Deusto Business Schooleko Pedro de Icaza Entzungelan.
Agustín Garmendiak, Deusto Business Alumniko presidenteak, ekitaldiaren aurkezpena egin eta NERen bultzatzaile den Koldo Saratxagari emango dio hitza. Ondoren, eztabaida bat izango da. Gonzalo Landaluce izango da moderatzailea eta hauek izango dira hizlari: Pedro Gorospe, liburuaren idazlea; Miguel Bernar, Walter Pack-en koordinatzailea; eta Satur Ormazábal, Panelfisaren koordinatzailea. Pedro Gorospek Saratxagaren eta NER taldearen historia kontatzen du, protagonisten oroitzapenetan oinarrituta. Kontakizun bizi-bizia eskaintzen du, negozio eskolarik nagusienetan aztergai den lidergoko eredua zelan zabaltzen den azalduz.

Izena emateko…