Liburuaren aurkezpena: “Eso no estaba en mi libro de Historia de la Medicina”

Liburuaren aurkezpena:
2019/05/10
Garate aretoa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Kultura eta Elkartasuneko elkarteak, Deustuko Aisiazko Ikaskuntzetako Kultura eta Elkartasuneko Unibertsitate Tituluduna programako ikasle ohiek osatuak, Eso no estaba en mi libro de Historia de la Medicina liburua aurkeztu du. Ekitaldian liburuaren bi egileak izango dira: Carlos Aitor Yuste, DeustoBide Herritartasun Eskolako kolaboratzailea, eta Jon Arrizabalaga, Medikuntzaren Historiako doktorea. Bien artean aurkeztuko dute liburua eta hainbat gertaerari buruzko iruzkinak egingo dituzte.

Badakizu nor ziren Medikuntzan lizentziatutako lehen emakumeak? Edo zein gaixotasun zabaldu ziren gerrateetan? Badakizu nola sortu zen Gurutze Gorria eta Ilargi erdia? Mihiarekin irakurtzen zuen gizona, fikzioa edo errealitatea? Bibliaren garaietatik hona, zein gaixotasun gutxietsi dira gehien? Bizitzak salbatu ziren eskuak garbitze hutsarekin? Nola sortu zen botikina? Uste zenuen Lehen Mundu Gerra bezalako gertaera latzen ondorioz kirurgian aurrerapenak egingo zirenik?

Sarrera doan.