The Future of Energy in the Atlantic Basin, liburuaren aurkezpena

The Future of Energy in the Atlantic Basin

2015/11/24
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deustuko Unibertsitateko Orkestra-Lehiakortasunerako Euskal Institutuko Energia Katedrak The Future of Energy in the Atlantic Basin liburuaren aurkezpena ospatuko du.

Lana Hopkins Johns Unibertsitateko Center for Transatlantic Relations zentroak eta Energia Katedrak egindakoa da eta ikuspegi holistikoa ematen du atlantiar arroako agertoki berriari buruz. Liburuan lurraldeko energia iturrien egoeraren berri ematen du, gainera gogoeta egiten du erregai ez konbentzionalei buruz, offshore energiaz eta karbono gutxiko ekonomiarako iraultzaz. Horrela, liburuaren egileek irakurleari gonbidapena egiten diote energia sektoreak gune geografiko horretan duen eboluzio, aukera eta etorkizuneko erronkei buruz.

Aurkezpenean parte hartuko dute:

• Emiliano López Achurra jn., Orkestrako Energia Katedrako Patronatuko burua.
  • Paul Isbell, lanaren editorea eta CAF Atlantic Energy Fellow, Johns Hopkins Unibertsitateko Harremanetarako Zentroan SAIS, Washington DC-n
  • Eloy Álvarez Pelegry jn., Orkestra-Lehiakortasunerako Euskal Institutuko Energia Katedraren zuzendaria, Deustuko Unibertsitatea.