Ekonomia Ikasketen Buletin berriaren aurkezpena – Balio Soziala erakundeetan

Ekonomia Ikasketen Buletin berriaren aurkezpena - Balio Soziala erakundeetan
2022/04/07
Icaza Auditorium. Hermanos Aguirre, 2-1º – 48014 Bilbao

Deusto Business Alumnik eta Deusto Business Schoolek, Deusto Business OPEN Alumni proiektuaren barruan dagoen Ekonomia Ikasketen Buletin berriaren aurkezpenean parte hartzera gonbidatzen zaituzte.

Mahai-ingurua izango dugu zenbaki honetan jorratzen den gaiarekin: Balio Soziala erakundeetan.

Ekitaldia apirilaren 7an, osteguna, egingo da Pedro de Icaza Auditorioan, Bilboko Campuseko La Comercial eraikinean, 09:00etan.

Egitaraua:

09:00etan – Ongietorria eta sarrera: Naiara Tobalina, Deusto Business Alumniko zuzendari nagusia, eta Iñigo Calvo Sotomayor, Deusto Business School-eko irakasle eta ikertzailea.

09:15ean – Erakundeen balio sozialari buruzko mahai-ingurua. José Luis Retolaza, Deusto Business School-eko ekonomia irakaslea, Ramón Bernal, Lantegi Batuak-eko zuzendari nagusia, Cristina Iturrioz, Deusto Business School-eko irakasle eta ikertzaileak gidatua.

10:00etan – José María Guibert Deustuko Unibertsitateko errektoreak amaiera emango dio.

10:15ean – Kafea

Amaieran, Ekonomia Ikasketen Buletin berriaren ale bat banatuko da bertaratutakoen artean.

Gogoratu Ekonomia Ikasketen Buletina 1942an hasi zela argitaratzen eta Espainiako ekonomia- eta enpresa-arloko aldizkari akademiko dekanoetako bat dela.

Deusto Business Alumnik aurten mendeurrena ospatzen duela eta, elkarteak 2020an abian jarri zuen balio-proposamenaren barruan, Ekonomia Ikasketen Buletina eguneratu da, orain berritutako ezagutza transferentziaren mende bat, aldizkariaren inguruko hausnarketaren ondoren, eta, horren ondorioz, argitalpen-politika berritu egin zen.

Aldizkariaren xedea da mundu akademikoaren eta profesionalaren arteko harremanak eta elkarrizketa sustatuko dituzten zubiak eraikitzea, bi ikuspegien balioa erakutsiko duten ekarpenak gaztelaniaz eta ingelesez argitaratuz. Buletinak mundu akademikotik haratago ekarpenak egin nahi ditu, ezagutza adituaren transferentzia azpimarratuz eta inplikazio praktikoetan sakonduz, enpresako profesionalei balioa emateko helburuarekin.

Eta hori guztia, Deusto Business Open Alumniren jardueraren osagarri, elkarteak iaz zuentzat guztiontzat abiarazi zuen plataforma berria. Hemendik aurrera, urtean behin aldizkari zientifikoaren zenbaki fisiko bat inprimatuko da, DBOAn argitaratutako artikulu akademiko/zientifiko onenekin.

Deusto Business Alumniren argitalpena da, Deusto Business Schooleko irakasle eta ikertzaile Cristina Iturriozek eta Deusto Business School-eko irakasle eta ikertzaile Iñigo Calvo Sotomayorrek editatua, Deusto Business Alumni-rekin lankidetzan.

Izena emateko…