2017ko Ada Byron sariaren aurkezpena

2017/01/10
Faculty Club-a. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Asier Perallos Ingeniaritza Fakultateko dekanoak atsegin handiz gonbidatzen zaitu Deustuko Unibertsitateko Forotech 2017 zikloaren barruan eskainiko den Repensar la ciencia y tecnología con las mujeres: democracia paritaria izenburua duen hitzaldira. Hizlaria hau izango da:

Irune Aguirrezabal
Regional Advisor on Leadership and Political Participation
Lidergo eta Partaidetza Politikoko Eskualdeko aholkularia

Ameriketarako eta Kariberako Eskualde Bulegoa, Panamá
NBE EMAKUMEAK

Ekitaldi berean aurkeztuko da EMAKUME TEKNOLOGOARENTZAKO 2017KO ADA BYRON SARIA. Bertan izango dira Izaskun Landaida, Emakundeko zuzendaria; eta María Guijarro, Bizkaiko Foru Aldundiaren Enplegu, Gizarte Inklusio eta Berdintasunerako zuzendaria. Haiekin batera, Julen Iturbe-Ormaetxek, Artesana en Red Aholkularitzakoak hartuko du parte mahai-inguruan.

Ekitaldiaren amaieran kafe bat zerbitzatuko da.
Toki kopuru mugatua. Mesedez, etortzekoa bazara adierazi urtarrilaren 6a baino lehen, inprimaki honen bidez.