Ikastaroa: Prevención e Intervención Emocional del Conflicto entre Iguales (PECI)

2017/06/22 – 2017/06/23
Por determinar.

Deusto Alumnik eta Psikologia eta Hezkuntzako Fakultateak “Prevención e Intervención Emocional del Conflicto entre Iguales (PECI)” izeneko ikastaroa antolatu dute, ekainaren 22an eta 23an eta irailaren 21ean eta 22an.

Prestakuntza ikastaroa, Psikologia, Pedagogia edota Hezkuntzako gradudun eta lizentziatuei zuzenduta dago, prestakuntza eskaintzeko “Prevención e Intervención Emocional del Conflicto entre Iguales” (PECI) izeneko programan. Helburua da berdinen arteko tratu txarren prebentzioa egitea.

Informazioa eta izen ematea