“Ikuspuntuak”: giza eskubideei buruzko argazkien erakusketa

2019/06/03 – 2019/06/13
Paraninfoaren ondoko klaustroa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Pedro Arrupe Giza Eskubideen Institutuak, Kanadak Espainian duen Enbaxadaren eta Kanada Fundazioaren laguntzarekin, Ikuspuntuak argazki erakusketa ikustera gonbidatzen zaituzte, ekainaren 3tik 13raParaninfoaren ondoko klaustrora. Winnipeg-eko Canadian Museum for Human Rights erakundearen jabetzakoa da erakusketa.

Argazkiek giza eskubideekin lotutako zenbait alderdi erakusten dituzte: inklusioa, aniztasuna, adierazpen askatasuna, adiskidetzea eta pertsonaren eta ingurumen eskubideak. Canadian Museum for Human Rights-en zuzendaritzak lehiaketa batean parte hartzeko deialdi bat egin zion Kanadako jende guztiari, giza eskubideak ulertzeko era ugariak adierazten zituzten argazkiak bidaltzeko, onenak aukeratu eta horien erakusketa nazional bat egiteko.