Zer dakarkiote emakumeek teknologiari?

2015/01/14
Faculty Club. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Ingeniaritza Fakultateko dekanoak, Inés Jacob andreak, Deustuko Unibertsitateko 2014-2015ko Forotechen barruko hitzaldira gonbidatu nahi zaitu “Zer dakarkiote emakumeek teknologiari?”. Pilar Kaltzada kazetariak gidatuta, hizlari hauek arituko dira:

• Sonia Mulero: Banco Sabadell Fundazioko zuzendariaren ondokoa.
  • Andrea Blanco: 2014ko Ada Byron sariaren accesita.
  • Isabel Urbano: Marketina eta Gizarte Berrikuntza.
  • Inés Núñez: Ingeteam Zerbitzu Juridikoen zuzendari korporatiboa.
  • Xavier Verdaguer: Imagine Creativity Center-en sortzailea.

Ekitaldi berean aurkeztuko da EMAKUME TEKNOLOGOARENTZAKO 2015eko ADA BYRON SARIA. Ekitaldi horretan pertsona hauek egongo dira: Izaskun Landaida, Emakundeko zuzendaria; Xabier Legarreta, Bizkaiko Foru Aldundiko Berdintasuneko zuzendari nagusia; eta Oihane Agirregoitia, Bilboko Udaleko Berdintasun, Lankidetza eta Herritarren arloko zinegotzi ordezkaria.

Ekitaldiaren amaieran kafe bat zerbitzatuko da.

Leku kopuru mugatua. Etortzekoa bazara, mesedez, adierazi urtarillaren 10a baino lehen, hurrengo formulario betez.