Zer dago headhunter baten buruan?

2020/09/08
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deusto Business Schoolek atseginez gonbidatzen zaitu ekitaldi interesgarri batera. Saio horretan headhunterren lan zailean sakonduko dugu: erabiltzen dituzten atzemate irizpideei buruz hitz egingo dugu, COVID-19aren osteko garaian planteatzen diren inguruabarrei buruz eta horrek guztiak izangaiei nola eragingo dien azalduko dugu.

Gai horiei guztiei erantzuteko, konpainia garrantzitsuetako bost ordezkari izango ditugu:

• Mariano Ballesteros (Euromanager).
  • Euprepio Padula (Padula & Partners).
  • Anna Martí (Martin Warwick).
  • Puri Paniagua (Pedersen Partners)
  • Ignacio Pascual (Alexander Hughes)

Ekitaldiaren moderatzailea Jose Luis Romero izango da, Iberia, Sanitas eta El Corte Ingleseko Giza Baliabideetako zuzendari nagusi ohia.

Plaza kopuru mugatua. Eman izena hemen

Zure izen-ematea onartu ondoren, emaila bidaliko dizugu plaza berresteko.

El evento se retransmitirá en streaming por el canal de YouTube de la Universidad de Deusto: https://www.youtube.com/watch?v=NUc5mZjPjVQ&feature=youtu.be

Informazio gehiago:
irene.perez@deusto.es