Espainiako Senatua ezagutu nahi duzu?

2018/03/15
Senado de España. Calle de Bailén, 3

Deusto Business Schoolek atsegin handiz gonbidatzen zaitu Espainiako Senatuaren egoitzako bisitan parte hartzera. Ekitaldia martxoaren 15ean izango da, arratsaldeko 17:15etatik aurrera.

Ekitaldia Seminario Lobby & Advocacyren beste edizio baten barrukoa  da, eta bertan izango dira Pío García Escudero, Senatuko lehendakaria, eta María Eugenia Iparragirre, Senatuko hirugarren idazkaria.

Era berean, topaketaren barruan hitzaldia egongo da eta eta Espainiako public affairs-etako industriako azken nobedadeei buruz hitz egingo da. Hizlariak izango dira Daniel Ureña, MAS Consulting Group-eko bazkide eta zuzendaria, eta Iñaki Ortega, Madrilgo Deusto Business School-eko zuzendaria.

• 17:15 – Parte hartzaileen harrera (sarrera Marina Española plazatik)
  • 17:30 – 18:00: Bisita gidatua Ganberara.
  • 18:00 - 18:15: Senatuko lehendakariaren ongietorriko hitzaldia.
  • 18:15 - 18:45: Iñaki Ortega eta Daniel Ureñaren hitzaldiak.
  • 19:15 – 19:30: Lobby & Advocact mintegiko 2. promozioko diplomak emateko ekitaldia.
  • 19:30 – 20:00: María Eugenia Iparragirreren amaierako hitzaldia.
  • 20:00: Ganberatik irtetea.

Izena emateko

Jaitsi liburuxka Lobby & Advocacy