Quo vadis sinistra? Gai Publikoei eta Gobernueko harremanei buruzko mintegiaren 4. edizioaren aurkezpena

2018/10/25
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Urriaren 25ean, 18:30ean, Deusto Business Schooleko egoitzan, Juan Moscosoren hitzaldia izango da Quo vadis sinistra?, MAS Consulting eta Deusto Business Schooleko Gai Publikoei eta Gobernueko harremanei buruzko mintegiaren 4. edizioari hasiera emateko balioko du.

Juan Moscoso del Prado, Ekonomia eta Empresa Zientzietako doktorea da, eta Nafarroako legebiltzarreko talde sozialistako kide eta Iruñeako Udaleko zinegotzia ere izan da. Gai Publikoei eta Gobernuko Harremanei buruzko mintegiaren 4. edizioa emango duen klaustroko kidea da.

Hitzaldian, aztertuko egingo ditu hauteskunde kanpaina hasteko hilabete batzuk baino falta ez direnean ezkerrak dituen erronka nagusiak.

Noiz / Non
2018ko urriaren 25ean, 18:30ean.
Deusto Business School. Castelló 76, Madril

Plazak
Toki kopuru mugatua.
Beharrezkoa da akreditazioa formulario honen bidez.

Mintegia: Gai Publikoak eta Gobernuko Harremanak
Mintegia azaroaren 21, 22, 23, 28 eta 29an izango da helburu du lobbyan sakontzea, izan ere diziplina horrek gero eta eskaera handiago du botere publikoen aurrean euren interesen ordezkari izan behar duten erakundeentzat.

Sektore pribatuan eta gizarte zibilean administrazioaren araudiak eragina du, hori dela eta beharrezkoa da etengabeko harremana izatea legegile eta ordezkari publikoekin.

Programako weba.

Informazio gehiago: